Heeft u een klacht of verbeterpunt?
Onze zorgverleners proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan gebeuren dat u niet tevreden of juist zeer tevreden bent over de geleverde zorg. Misschien heeft u suggesties waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij horen dit graag van u.
Heeft u een compliment?
Bent u tevreden? Wij horen dat graag! Heeft u een compliment voor een van onze medewerkers of huisartsen? Wij stellen het zeer op prijs als u dit aan ons doorgeeft. Klik hier om uw compliment aan ons door te geven.
Hoe kunt u een klacht melden?
Een klacht kunt u indienen via het online klachtenformulier (klik hier om het klachtenformulier in te vullen).
Vul het formulier zo volledig mogelijk in en druk vervolgens op de knop <versturen>. Hiermee geeft u toestemming aan de onafhankelijk klachtenfunctionaris om de klacht in behandeling te nemen.
Dient u de klacht in namens iemand anders? Dan geeft u dit in het formulier aan. U ontvangt een machtiging om de uitwisseling van zijn/haar gegevens mogelijk te maken.
Het is ook mogelijk om uw klacht via een brief te sturen naar: Spoedzorg Huisartsen Twente, Postbus 570, 7550 AN Hengelo, t.a.v. Klachtenbemiddelingsfunctionaris.
Er wordt binnen twee weken contact met u opgenomen.
Skge
Komt u er niet uit met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van SHT? Neem dan contact op met Skge.
Meer informatie
Klachtenregeling
Zorgbelang Overijssel
Voor meer ondersteuning en informatie over uw rechten als patiënt kunt u terecht bij de afdeling ‘Klachtopvang van Zorgbelang Overijssel’, telefoon 074 – 2913597 . www.zorgbelang-overijssel.nl.